GROUP ACCOUNT MANAGER
Główne obowiązki:
1. Rozwój Klientów:
• Budowa trwałych relacji biznesowych formalnych i nieformalnych z Klientami
• Przygotowanie planu rocznego rozwoju współpracy z Klientami zawierającego poniższe elementy
• Planowanie i realizacja budżetów na wskazanych kontach klienckich
• Koordynacja szkoleń i warsztatów dla Klientów
• Harmonogram briefowania dot. planów strategicznych obsługiwanych brandów oraz sytuacji rynkowo-biznesowej Klientów
• Identyfikacja struktury Klienta, decydentów na wszystkich jej poziomach, w przypadku Klientów regionalnych i globalnych również plan dotarcia do osób w innych biurach Klienta (ekspansja geograficzna obsługi)
• Planowanie cross sell’u uwzględniającego usługi wszystkich spółek grupy
• Nadzór nad wystawianiem faktur oraz przy współpracy z działem finansów nad monitoringiem płatności Klientów
• Zaplanowanie wraz z Klientem ewaluacji Agencji – monitoring satysfakcji Klienta
• Zaplanowanie harmonogramu zgłaszania tzw. projektów specjalnych nie będących odpowiedzią na brief Klienta, ale próbą aktywnego pozyskania dodatkowych budżetów.
• Prowadzenie przez team przetargów na obecnym portfolio klienckim oraz w przypadku wolnych zasobów na potrzeby NB.
• Rozwój Klientów w ramach sieci Dentsu Aegis Network
2. Realizacja prac Klienckich:
• Organizacja pracy podległego działu zarówno w obszarze account’ingu jak i Project Managementu
• Przydział ról i obowiązków, zmierzający do sprawnej realizacji projektów
• Osobisty nadzór nad przygotowywaniem kluczowych rekomendacji i związanych z nimi prezentacji dla Klientów
• Nadzór nad kontaktami z podwykonawcami, negocjacje warunków przy współpracy z działem Traffic / Procurement
• Wyznaczanie celów krótko, średnio i długoterminowych dla członków zespołu
• Coaching zespołu związany z procesem briefowania wew. (przekazywanie prac na styku działów strategii, social, media, kreacja, studio graficzne, AI, IT) oraz realizacji projektów.
• Prowadzenie ewaluacji poprojektowych, monitoring jakości i rentowności
3. Zarządzanie:
• Ewaluacja podległych pracowników
• Rekomendacje związane z rozwojem karier pracowników, redukcjami oraz zatrudnieniem, szkoleniami
• Przy pomocy działu HR aktywne poszukiwanie wzmocnień zespołu
• Rekomendacje związane ze strukturą zespołu
Nasze oczekiwania:
• min. 5 letnie doświadczenie w pracy w agencji interaktywnej, w dziale Client Service (warunek konieczny),
• umiejętność budowania strategii komunikacji z uwzględnieniem kanałów digital,
• umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych,
• umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji oraz współtworzenia pomysłów kreatywnych i rozwiązań technologicznych,
• biegła znajomość procesu produkcji rozwiązań interaktywnych,
• proaktywność i komunikatywność,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
• pracę w najczęściej nagradzanej w 2012-2013 agencji interaktywnej w Polsce!
• udział w realizacji globalnych i lokalnych projektów z zakresu digital marketingu dla dużych międzynarodowych Klientów,
• bieżący dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań na rynku komunikacji zintegrowanej,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• realną wymianę doświadczeń ze specjalistami z całego świata,
• samodzielność projektową i twórczą zależną od umiejętności,
• przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole,
• możliwość rozwoju i szkoleń w ramach struktury firmy,
• pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, będącej częścią globalnej struktury organizacyjnej,
• pakiet prywatnej opieki medycznej
Aplikuj przez:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2980082d1b174d70a432bd4f03735ac2